Peluang Anda Yang Inginkan Pendapatan Sampingan

Inginkan peluang pendapatan sampingan? Bagaimana untuk menjana RM80 sehari sehingga Rm1500 sehari?. Jom teruskan bacaan anda. 

Saya tidak menjanjikan bulan dan bintang pada anda, tapi saya akan bantu hingga anda berjaya. Tanpa paksaan dan tanpa saya perlu ambil satu sen pun duit dari anda.

Sila teruskan bacaan ini, saya akan terangkan lebih lanjut bagaimana mencipta peluang untuk anda yang inginkan  pendapatan sampingan melalui bisnes ini.  

Terpulang kepada anda nanti ingin sertai atau tidak. Sekurang-kurangnya anda telah mendapat pemahaman yang jelas sebelum membuat keputusan. Tetapi percayalah cakap saya, anda tidak akan rugi jika sertai bisnes ini.

Apakah Yang Anda Perlu Tahu Mengenai Bisnes Proposal Saya Ini

 

Terus terang saya cakap, ianya bukan satu bentuk pelaburan, bukan skim cepat kaya mahu pun scam bisnes. Ianya adalah bisnes yang real, benar dan telus . Satu bisness yang memberi pulangan kepada anda yang inginkan pendapatan sampingan.

Dalam bisness ini saya tak perlu pun anda membayar saya. Pendaftaran PERCUMA sahaja. Tidak ada resiko kehilangan modal atau duit. Jadi anda tak perlu risau untuk sertai bisnes ini.

Apa Yang Menarik Mengenai Bisness Ini?

 

Ini adalah bisness networking atau MLM. Ya, MLM.

Mungkin bila sebut MLM ramai yang akan pandang negatif. Nanti dulu, biar saya jelaskan lebih lanjut mengenai bisness ini. Saya seperti anda juga dulu akan tolak mentah-mentah jika mendengar mengenai MLM ini.

Banyak cerita negatif yang kita dengar sebelum ini mengenai bisnes MLM. Tapi jika anda faham, bisnes ini amat berbeza dan terbukti dengan kejayaan-kejayaan mereka yang telah sertai dan menjana ribuan ringgit pendapatan sampingan.

 

Dengar Dulu Penjelasan Selanjutnya.

 

Seperti yang saya katakan, bisnes ini mempunyai potensi yang besar dan dengan sedikit usaha, saya yakin anda akan berjaya.

Jadi beri peluang pada diri anda untuk membaca perenggan-perenggan saya yang seterusnya. Moga anda akan mendapat maklumat dan pemahaman yang jelas sebelum membuat keputusan.

Berapa Banyak Dan Apa Potensi Pendapatan Sampingan Jika Anda Sertai Bisnes Ini?

 

Jangan terlalu mengharapkan sesuatu hasil yang banyak dalam masa yang singkat. Saya tidak menjamin jika hari ini anda sertai, dalam sekelip mata anda boleh mencapai ribuan ringgit.

Setiap bisnes memerlukan usaha untuk Berjaya. Kita yang akan tentukan berapa pendapatan sampingan yang kita inginkan dan berusaha untuk mencapai target tersebut.

Jadi berapa potensi pendapatan sampingan yang akan anda dapat. Jom, lihat di bawah.

Anda Sendiri tentukan berapa RM sehari anda inginkan:-

  • RM80 sehari, RM240 sehari, RM480 sehari,RM960 sehari atau sehingga RM1,500 sehari

Nampak macam tak masuk akal kan jumlah-jumlah tersebut. Ya saya pun rasa begitu juga mula-mula dulu. Tapi ramai yang mencapai setidak-tidaknya pendapatan RM80 atau RM240 sehari. Jika sebulan?

Tidak kah anda rasa jumlah ini sangat membantu untuk menambahkan pendapatan sampingan anda. Ianya lebih baik dari tidak berbuat apa-apa dan tidak dapat apa-apa.

 Anda Cuma perlu bagi peluang pada diri sendiri untuk mencuba. Jika tidak, anda mungkin akan terlepas peluang ini. Dan saya yakin anda pasti akan menyesal jika tersedar beberapa tahun kemudian jika anda tidak join sekarang.

Siapa Dan Mengapa Anda Perlu Sertai Bisnes Ini?

 

Jika anda seperti yang saya senaraikan dibawah, anda patut ambil pelluang ini.

  1. Suri rumah yang ingin membantu ekonomi keluarga
  2. Mereka yang ingin tambah pendapatan
  3. Mereka yang terjejas atau telah diberhentikan kerja
  4. Tidak mempunyai pekerjaan dan sukar mencari pekerjaan
  5. Pelajar atau sesiapa sahaja yang ingin menjana pendapatan

Sebenarnya bisnes ini sesuai untuk semua golongan yang inginkan pendapatan sampingan tak kira siapa pun anda. Ramai golongan professional, artis, pakar motivasi, public figure, mereka yang sudah sedia kaya sertai bisnes ini.

Mengapa?

Mereka semua Nampak peluang yang cerah dalam bisnes ini dan terbukti mereka Berjaya. Ramai antara mereka telah Berjaya membantu ramai ahli dibawah mereka menjana pendapatan sampingan.

Kita tengok balik kelebihan system bisnes ini.

 

Syarikat yang berasal dari Korea ini menggunakan satu system yang di panggil sebagai binary. System ini sebenarnya membantu mengukuhkan pasukan dengan lebih adil tanpa mengira siapa yang sertai dahulu atau kemudian. 

Setiap orang hanya layak mempunyai dua ahli sahaja iaitu kiri dan kanan. 

Jika anda mampu untuk dapatkan lebih daripada dua orang downline, ahli tersebut akan diletakkan dibawah downline yang seterusnya. Secara tidak lansung akan mengukuhkan downline yang dibawah. 

Jika anda berada dalam kumpulan yang aktif, anda akan dapati keahlian atau downline di bawah anda akan sentiasa bertambah dan bilangannya tidak terhad 

Sama perti yang saya lalui, dalam masa dua minggu keahlian dibawah saya bertambah menjadi lebih dari 70 orang sedangkan saya belum lagi mendaftarkan ahli dibawah saya.

Jadi, siapa yang letakkan? Ya upline di atas anda. Jadi ahli dibwah anda akan sentiasa bertambah. Ketika saya menulis artikel ini, keahlian dibawah saya telah mencecah lebih 600 orang sekarang

Dalam erti kata lain, kedudukan sebelah kiri saya amat kukuh dengan bilangan downline sebanyak itu. Kini saya hanya perlu gerakkan downline sebelah kanan sahaja.

Saya juga perlu lakukan benda yang sama seperti upline saya dengan mendaftar seramai mungkin disebelah kanan. Secara tidak langsung membantu semua downline dibawah rangkaian saya.

Jadi Nampak tak kelebihan dalam system binary ini?. Satu kerjasama berpasukan. Anda tak mungkin dapat kelebihan ini dalam mana-mana syarikat lain. 

Saya bantu anda dapatkan seorang downline untuk letak dikaki kiri.

Anda hanya perlu dapatkan seorang je lagi sebagai downline di kaki kanan. Dan orang dibawah anda juga akan buat perkara yang sama.

 Mudah sahaja kan.

Perlu Modal Ke Nak Sertai bisnes ini?

Jawapannya TIDAK. Anda tak perlu modal pun untuk sertai bisness ini. Daftar FREE sahaja.

Ada Syarat Lain Ke?

Tidak ada. Keahlian anda akan kekal aktif selama 6 bulan jika anda masih memerlukan masa untuk berfikir tindakan selanjutnya.

Perlu buat pembelian bulanan ke? Tak Perlu

Perlu Simpan Stok Ke? Tak Perlu

Perlu Menjual ke? Tak Perlu

Habis kalau semua tak perlu. Jadi apa yang perlu?

  1. Hanya jadi pengguna sahaja. Anda beli produk yang anda perlu sahaja. Setiap kali pembelian, keahlian anda akan kekal aktif selama setahun. Tidak kira berapa harga produk anda beli.
  1. Ceritakan kebaikan dan kelebihan produk kepada orang lain. Jika mereka berminat, daftarkan sahaja mereka dibawah anda untuk mereka membeli dan menjadi pengguna. Itu sahaja.

“Tapi saya tak pandai nak cari-cari orang… Boleh ke?”

Habis tu kenapa cari saya?. Konsep sebenar kita tidak perlu cari orang pun. Hanya cerita sahaja, untung jika mereka berminat. Jika tidak berminat tinggalkan sahaja.

Untuk dapatkan sesuatu kita mesti berusaha. Jadi, bagi peluang kepada diri anda untuk buat perubahan dan belajar.

Okeh, apa yang saya lakukan ini pun hanya menceritakan sahaja, terpulang pada anda untuk buat keputusan. Saya tidak dapat mempengaruhi keputusan anda.  

Tapi satu perkara yang saya boleh katakan kepada anda. Ya, anda yang masih terus membaca sekarang ini.

 “Orang seterusnya yang baca entri ini, dan minat nak join bisnes  yang saya buat ini, dia akan jadi downline anda yang seterusnya.”

Yes. Saya akan daftarkan dia supaya jadi downline dibawah rangkaian anda. Dan akan sentiasa bertambah selagi ada yang mendaftar.

Jadi anda hanya perlu fokus untuk gerakkan rangkaian kaki disebelah kanan sahaja setelah anda paham mengenai bisnes ini 

Jika anda sertai syarikat lain, anda kena buat kerja seorang diri dan tak mungkin untuk upline anda daftar ahli dibawah anda

Ada Resiko Ke?

Bisnes ini sebenarnya tanpa modal. Anda beli apa yang and perlu sahaja dan juga tanpa paksaan untuk membeli. Jika tidak sertai bisness ini pun, anda tetap juga kena beli barang kegunaan harian juga.

Jadi, anda tidak rugi apa-apa pun. Malah anda dapat kelebihan apabila menjadi ahli dalam bisnes ini.

Kalau pun tiba-tiba anda tidak minat selepas anda join, anda tak perlu berbuat apa-apa pun. Keahlian anda akan tamat secara automatic selepas 6 bulan tanpa sebarang denda atau caj. 

Dan andai anda ingin sertai semula, hanya daftar kembali. Juga tanpa sebarang yuran.  

Mudah bukan?

Jika anda sudah membaca sejauh ini maka mulakan langkah anda kerana ini mungkin adalah satu peluang yang diberikan kepada anda.

Mungkin anda masih teragak-agak. Tapi saya percaya dalam keadaan ekonomi sekarang  anda sebenarnya memerlukan dan inginkan pendapatan sampingan. Tetapkan keputusan anda kerana tidak ada kerugian pun andai anda sertai bisnes ini bersama rangkaian saya.

Jika anda memilih untuk tidak berbuat apa-apa, anda akan tetap berada ditempat yang sama. Satu langkah akan menentukan kejayaan anda seterusnya.

 Suatu masa nanti ketika telah ramai yang sertai, anda pasti akan rasa menyesal kerana pada masa itu anda baru nak bermula.

Andai anda bermula sekarang, bayangkan suatu masa nanti anda telah punyai ramai downline dibawah rangkaian anda. Anda pasti akan rasa bersyukur.

Betul Ke, Macam Terlampau Bagus ja Bisness ini?

 

Ya, awalnya saya pun rasa begitu juga. Semuanya macam tak masuk akal. Mana tidaknya:-

Nak daftar- Free sahaja.

Tak Boleh Nak Jual Barang – Hanya jadi pengguna saja.

Tak perlu maintain belian bulanan – Beli apa yang kita nak saja.

Tak perlu simpan stok – Tak rugi sebab tak pakai modal.

Downline pun upline tolong cari juga – Kita dapat downline automatic

Jadi, apa lagi yang anda mahu?.

Tidakkah anda rasa bisnes ini menarik. Ya saya tak kata ianya mudah dan ianya juga tidak susah. Semua bergantung kepada kita sahaja.

Saya hanya bukakan peluang pada anda. Terpulang pada anda untuk sertai atau tidak sebab keputusan ditangan anda. 

Tiada paksaan dalam bisness ini. Anda perlu ada keinginan untuk sertai, usaha dan Berjaya. Jadi berilah sedikit ruang dan peluang pada diri anda.

Anda Masih Ada Soalan? 

 

Okeh. Anda boleh hubungi saya terus di nombor saya di bawah

016- 310 3132

Saya akan bantu anda untuk memahami dengan lebih lanjut.

Nak Register? 

 

Tahniah kepada anda kerana tidak mensia-siakan peluang setalah membaca sejauh ini. Jika anda inginkan peluang pendapatan sampingan ini, sila klik link berikut.

 https://DTA313.wasap.my

Atau anda boleh ke Halaman Utama

 

Saya menunggu anda untuk hubungi saya.